19 hela vårar idag !

idag fyller jag 19 härliga vårar ! mm i dag är det min dag. bara bara min dag :)
jag älskar min dag . vaknade kl 6 paniksalgen för dom hemifrån ringde min tanke var att det hade hänt pappi nått(han har opererat armen och så) men så när jag svara så började dom sjunga - jaa må hon leva, jaa må hon leva . och så vidare .. hihih blev överlycklig, hade nästan för en stund glömt min födelsedag :) .
så låg hannis brevis och pussa på mig och sa grattis ! helt underbart !
JAG vet att jag ska lägga upp bilder på presenterna jag fått och jag ska göra det, kanske i dag !
kan inte lägga upp bilder på motti & pappis present dock för den är på min bank .. en hel del. jag säger ingen siffra men är en stor slant :) .
och så nu ringde min snälla bror och gratta mig :) ! saknar honom superduper mycker...

idag hade vi bara en lektion så efter den så ringde linn, söta linn och så skulle vi ses i stan och fika vid 2 men vi ändra det till11 så jag käka salladsbuffe på chiccos uteservering, vi gjorde varandra sällskap i det vackra vädert ända till kl 1 så strosa jag själv runt i stan! jätte skönt faktiskt :)
nej nu måste jag plugga, tråkigt nog !

(ja den här bilden representerar mig bra, jag är en vinnare ! )





längtar tills imorgon för då får jag träffa alexander,äntligen :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Igen grattis med födelsedagen♥ Hoppas du får en toppen dag!

2010-04-15 @ 17:25:56
URL: http://charlotteskauen.no
Postat av: Ayda

grattis snygging! :-) <3

2010-04-15 @ 19:54:39
Postat av: linds

tack tjejer ! ♥ :)

2010-04-15 @ 20:23:01
URL: http://lindaandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0