tal

idag hade jag mitt tal och det gick inte lika bra som jag förväntade mig , jag kom av mig lite !
men men mitt andra tal någonsin så det var bra om man ser det så :)

nu ska jag plugga IDM tills i morgon för då har jag prov i det !
sen är det äntligen helg ! jag tror att jag aldrig har pluggat så mycket i mitt liv som jag gjort den här veckan !
och den veckan som kommer ser inte bättre ut .. måste plugga psykologi i morgon och i helgen har ju prov på det på måndag .. suck ,
 imorgon kommer mattias äntligen hit vi ses inte längre på veckorna eftersom han jobbar så helgerna längtar man extra mycket :) . imorgon ska vi bar mysa med godis och film
lördag blir det till hanna&kalle och käka pizza och dricka vin , sen i väg till engel kanske !
söndag blir det städa / tvätta/plugga ! fullproppad helg ! men vad gör det :)

så jäkla grym , mitt liv är grejt , jag är lycklig !!
jag klarar verkligen allt med min vilja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0