stress

idag så hade vi nationella i svenska B skrivningen gick riktigt bra
jag förvånade mig själv faktiskt ! det lönar sig att förbereda sig riktigt :)
idag måste jag öva som tusan på talet tills i morgon , och så måste jag plugga massor av idrottsmedicin det är överflödigt mycket ! jag måste först ta en tupplur annars kommer inget av det jag läser fasna .
nästa vecka har vi två prov , geografi 80 sidor + världskartan , psykologi prov ..
det ska bli så skönt när detta är över !'
jag är sjukt skol trött ! och jag är allmänt sleten . längtar till jul lovet jag ska ha det så bra då ! :)

Trött ? OH JA ... nattinatti så länge nu går jag och slänger mig under täcket ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0