pizza & fest

dagen har många roliga innehåll som pizz & fest i kväll
träffa hannis (saknar henne ) vi ska förfesta lite hos kalle och sen ska vi till engel :)
ser fram i mot kvällen :) jag ska ha en jampbyxdress (det är shortsbyxdress) den är skit snygg !
med ett skrik rosa skärp och armband blir det kanon !

jag och M har vart på stan hela dagen han har vart på systemet och köpt massa öl till sig han och kalle ska spela fifa i kväll ! och jag och hanna ska prata och skratta och ha kul helt enkelt :) . vad jag och M gjorde mer på stan var äta en varm macka på chicco underbart gott :) .
nu blir det en tupplur sen ska vi till coop och panta alla dessa pant flaskor som ligger överallt !

hejdååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0