oneday

bara pluggpluggplugg !
någrai klassen hade tal i dag och dom var verkligen duktiga , jag gilla Emmas ta lväldigt mycke :)
det är min tur på torsdag ! och är lite pirrig ..
imorgon är det dags för nationella  svenska b skrivning , också pirrig ska läsa texthäftet innan jag lägger mig !

jag har fått tips vad jag ska se på kvällarna , det här är en ledtråd
JAG KOMMER JAG KOMMMMMMER !!!! (paradise hotel) hahaha dog när hanna&rebecca berätta ..
så det blir nog jätte kul :)

idag har dagen gått i ett , kom hem från träningen kl 20 i 4 och 4 skulle jag vara på körskolan ,
jag kom 3 minuter sent och kl 6 sluta allt stress , nu när jag fått en skada i min nacke har jag blivit allt mer stressad och dom säger att det kan bro på att bråcket ligger och trycker på nått och så är jag mer oroligoch nervös , vet inte hur man ska förklara det man jag har en stress/oro hela tiden osm är i kroppen , och det är väldigt påfrestande ...
och allt gör så att jag saknar min familj VÄLDIGT mycket , jag vill bara hem jag klarar mig inte ensam längre !
vil hem hem hem .. börjar till och med gråta nu .. suck ,,


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är inte bra :( Hoppas du blir bättre snart.

Med mig är allt bra. Har haft överbelastning i axlarna, men nu är det mycket bättre. Vi ses kanske på någon tävlingar då..om du kommer och tittar på! Lycka till med talen :)

2009-11-17 @ 21:11:37
URL: http://charlotteskauen.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0