mums !

helgen har vart såååååååååååååå bra , och sååååååååååååååååå ledsam !
men jag ser framåt på allt som hänt!
nu sitter jag med mattias vi ska snart laga mat tillsammans det är våran grej och det är en bra  kvalitets tid med varandra ! jag hade tänkt ta en promenad men jag tror jag hoppar det det regnar som bara den och jag gillar inte att bli blöt hahah !
dte känns lite tungt att börja skolan igen , lovet gick alldeles för fort !
hänt kul och tråkiga grejer ,
roliga grejer:
-pappa har vart här
-fixat till min lägenhet
-vart med hanna
-vart med mattias
-festat
-skrattat som bara den
-tagit det lugnt
-sovit


tråkiga grejer :
-fick besked om min nack
-vart sur på grejer runt om kring mig
-mina skor har gått sönder
-haft allmänt tråkigt
-gråtit över att brottningen är som bort blåst
-lovet gick för fort
-hanna & jag blev attakerade av en galen hund som bet och slet i viggo
och hanna blev biten i fingret .

galet galet !
nu vill jag fixa laxen och rotfrukterna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0