lessebullar

i dag har jag haft prov i idrottsmedicin och det gick riktigt bra !
och det var pizza i skolan ännu bättre :)
och som alla andra fredagar så har jag körning kl 11,50 och dte gick riktigt bra dock några motorstopp :)
och så körde jag i min första rondell och på en vanlig väg , riktigt pirrigt ! :) men jag klara det fint
körning nästa fredag igen :) .
efter körskolan så följde jag med emma hem , dom hade det verkligen hemtrevligt och vi snacka massor och spela kort (JAG VANN SÅ KLART ;) ) sen kom hennes mamma hem och börja baka lussekatter HELT UNDERBART GOTT ! :D tack för dom ..

nu ska jag nog hoppa in i duschen mattias kommer sen :)
imorgon blir det pizza& fest ! rikigt kul .

saknar mina golfvänner i ljungbyhed ! men dom har lovat att komma snart
jag och jossan ska iaf ses snart .. längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0