kvällsmat

nu har jag hackat morötter och vitlök in i ungnen och så gott det ska bli :)
morötterna blir underbart söta och vitlöken blir lite mildare !
och det dämpar mitt sötsug , alla som känner mig vet att jag älskar godis  !
men jag har ju lagt av mig godis på veckorna och det går faktiskt fantastiskt bra ,
visst någon gång har jag ätit det men jag försöker hålla mig :)
MEN i morgon börjar helgen och då får man äta godis och skit mat ! underbart :)

imorgon är det födelsedags fest för en av mattias bästa vänner Deni , och det ska
bli jätte kul att festa loss lite med dom grabbarna , dock kommer det 60 pers dit så jag vet inte hur mycket man kommer hinna umgås ! men vi ska dansa och ha kul :)
lördag blir det förfest med "klassen" hemma hos engel min baldejt :) .
mer om det imorgon .

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0