kvällis

nu är det kväll och jag är trött på en underbart sätt !
jag har tränat och min nacke mår faktiskt ganska bra av det nu måste jag se
efterlyst(mitt favorit pogram i hela världen ) sen är det plugg igen , jag är lycklig nu
jag känner att mitt liv styrs uppåt nyss var jag nere i en djup DJUP svacka men jag är på väg upp mott toppen igen och det är bra . verkligen bra.
Fick ett underbart eller fler fina sms av min lillesyster vonka , sånt värmer mig så otrolig mycket !
i mitt tal i morgon ska jag prata om "blod är tjockare än vatten" och jag har verkligen den inställningen och så kommer det alltid vara Familj & släkt kommer alltid i först hand , och jag har 2 bästa vänner som jag anser som min familj och det är just vonka& hanna , dom är mitt blod men ändå inte , jag hade inte vart den person jag är i dag utan dem ! jag älskar er mina bästa vänner ni ligger djupt inne i mitt hjärta och där kommer ni alltid varkvar !
jag&vonk

jag&hannis !!

kärlek på högnivå ! ingen kan slå den här kärleken jag känner för dom här två tjejer så är det .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0