bombombaaaahh

jag har massor att göra , två prov denna vecka idrottmedicin MASSOR och filosofi som jag inte har en aning om vad det handlar om ! helt otroligt våran lärare ifilosofi bara sluta helt plötsligt och innan han sluta fatta jag inte vad han snacka om ..
så nu ska jag sätta mig ner med idrottsmedicinen och jag ska baka en kladdkaka och mummmmmsa på till ! :)
har bättre att fokusera när jag har någonting gott att äta :) !
men det kan jag unna mig i dag har gått 1,1 mil i dag , och då är jag värd plugg-mums !

nästa vecka harjag psykologi på måndag sen båda nationella proven i svenska .. jag har inte ens börjat !
herregud , helgen blir det till att plugga sönder , fast jag och hanna och de andra i klassen ska shaka loss så det är någoning kul som händer .. kanske ska jag också på fest med mattias till hans kompis deni som fyller 19 , eller så blir det mys kväll med tjejerna , det sista låter väldigt inbjudande ! gillar verkligen mina underbara tjejkompisar <3

nej nu ska jag baka ! :D och plugga och så här känner jag mig --->  buuhHuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0