typiskt att det ska bli såå .

igår satt jag och skrev på mitt arbete och POFF så slocknade datorn !!
vafan hände liksom , inget varningstecken eller nått utan bara poff .död.
och jag får inte i gång den , och jag har ALLT på min dator , bilder, minnen , arbeten och sånt .. har smått panik över det ! just nu sitter jag på den datorn jag kom på att jag lånat av skolan :) räddad på ett sätt ! hade ju inte klarat mig utan min käre vän datorn haha .

imorse skulle jag gå upp och kolla julkalendern men jag somna om , SKÖNT .
sen har jag gjort massa ärenden och nu skaj ga sätta i gång att städa för vid tre bege mig till stan igen för att ämta mina skor som har vart på lagning :) kostar bara 60 kr att klacka om dom :) underbart !
sen i kväll ska jag och kolla på tjejerna som jag kanske ska börja träna lite smått , KUL :D ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0