tröttis

ÅH vilken underbar kväll jag hade med hanna igår
vi kolla på idol käka godis ,fast vi prata och skratta mest så det blev inte så mycket kollande på tv :)
vi har så mycket gemensat och vi tänker exakt likadant om saker och ting :)
vi bestämde oss för att senar gå ut till cats och ta en drink och så blev det vi tog cyklarna till cats och jag beställde en pigilin drink och hanna tog gulafaran eller vad den nu heter !
efter drinkarna så beställde vi en taco tallrik att dela på ! och vi dog nästan av skratt när vi satt där, vi har så sjukt kul tillsamman ! det är så underbart .. idag så ska jag plugga och sova ! också en skön dag
jag måste ladda för festhelgen som kommer nästa vecka ! :) ojojoj va jag längtar !!!

 

NU SKA JAG SOVA LITE .. nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0