tröttare en någonsin

jag somnade kl halv 4 i natt för jag har sjukt ont i huvudet !
jag va så täppt inäsan så jag inte kunde andas ..
och grannen över hade musik på !IDIOT ..
men jag nu lyssnar jag på jul musik och känner mig som 6år igen för det pirrar i magen för jag längtar så till julen ! och jag åker ju hem om någon dag och det kommer bli bäst :)
jag hoppas jag kännerm mig bättre , men om jag är sjuk hemma gör det inget för då kan mamma &pappa pyssla om mig ! sånt jag saknar :)
och när jag kommer hem så får jag alltid välja mat och gissa vad det kommer bli ?
-stuvade mackisar och köttbullar(mammas)
-lövbiff med chedarcheez potatis och gräddsås & rödkål (Y) (pappas)
-pappas kyckling gryta
-fiskgrytan(pappas)
-mammas kålpuddig MUMS !
-Wook (pappas)
-JUL MAT !!!!!!! längtar ihjäl mig har inte ätit det på två år nu .. så man längtar en hel del , vi var ju i thailand förra julen :)..

det var lite önska mål mamma och pappa på maträtter så nu vet ni vad jag vill ha ;)
det äsamma maträtter jag vill ha varjegång jag kommer hem (Y) mina favoriter

nu ska jag snart bege mig till skolan och hämta lite grejer sen ska jag äta i skolan (tomtegröt får ej missas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0