överlycklig

jag är verkligen ÖVERLYCKLIG över det jag fick i julklapp i år !
tror inte jag har vart så glad på många år ! fick exakt allt jag ville ha :D
nykamera samsung med 12.2 mega pixels den är grym
och massor av pengar så nu ska jag betala hela studentresan och lite där till ...
parfym
nya designade säng sett ...Kronborg of Denmark classic , det är till min fina dubbel säng
så fick ett dubbel lakan i samma märke !
pengar av momor&seppo
och godis av dom också .
en kamera väska
och spotify av jimmy !

tack så mycket är så lycklig :)

(taget av min nya kamera :) )
vi är lyckliga ! ser lite trött ut med det är precis efter maten och vem blir inte trött av all jul mat ? :P

min fina nya kamera .. den är riktigt bra (Y) :)

nu ska jag mysa med min familj , men mamma har slocknat på soffan ! ska nog ta kort på  det också :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0