jullov!!!

nu har jag gjort min sista dag i skola för i år känns faktiskt riktigt bra !
fick reda på att jag fick VG på mitt filosofi prov i dag och det gör mig ännu gladare !

för en stund sen så körde jag dubbel lektion på körskolan eller ja 100 minuter blev det så jag fick lite bonus :)
ibörjan var det riktigt läskigt att köra i det här vädret men man blir så van efter tag !
vi körde ut på ett fält där jag fick panik bromsa , sladda runder och dra i handbromsen ! riktigt kul va det faktiskt :) jag blir allt bättre och bättre på vägen ! och det känns riktigt bra :)

nu lyssnar grannen över mig på så jävla hög musik ..tur för han att det är jul musik annars hade jag gått upp och sagt åt honom , är riktigt trött på skiten ! varje dag samma skit ..hög musik dygnet runt nästan .. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0