juldagen


en liten sursötsak hemma hos mormor <3
adrian min älskade kusin :)

sötsötsötsöt :)

mormors fina katt mirre som ligger fint hos pappa :)

 

idag har jag bara sovit och umgåts med min släkt !
pappa kom in och väckte mig kl 12 och sa : linda skulle du inte gå till mormor i dag ?
så flyger jag upp och tro kl är 3 eller nått men kl 12 är mitt på dagen för min pappa som kliver upp kl 5 varje dag :/ .. haha !
jag gick upp klädde på mig massa kläder så begav jag & mamma oss till mormor ca 1 mil promenad :)
det behövs 10 mil till för att bli av med all mat och extra julkilon man har lagt på sig :P . hahha !
sen kl halv 2 eller nått var vi hos momor så där spendera jag & familjen 3 timmar och käka mat så klart:)
sen vidare till min supermoster johanna ! där var jag till 10 i kväll , mycket mysigt jag har saknat henne massor :) ..

hanna ringde i kväll full och glad :) SAKNAR henne gulleplutten !

nu måste jag sova i morgon blir det en superduper bra dag :D . shopping med mamma sen utgång med hela familjen GRYMT :D ..GM se upp imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0