jag är stark

idag har jag sovit 11 timmar utan att vakna ! det har jag inte gjort sen i sommras
jag är överlycklig och PIGG , pigg har jag inte vart på 2 månader !
vilken underbar känsla ! jag är lycklig i dag .
och i dag är det 21 dagar till jul och 16 dagar tills jag kommer hem UNDERBART !

Dagensplaner är :
gå till skolan (fast vi är lediga) jag och hanna ska plugga och äta köttfärssås&spagetti :D MUMMA
städa sovrummet som är kvar att städa
plugga lite på filosofin har prov om en vecka , det är ju lika bra att börja i dag så jag får bra betyg .
tvätta golvet i hela lägenheten .
hinner nog inte träna i dag heller , min nacke dör när jag grejar !
i går trodde jag skulle dö för jag städa så länge .
IDAG ÄR JAG STARK . det är hundra år sen jag kände så !
jag vill komma tillbaka till brottningen NUU NUNUNUNUNUNUUUU !jag saknar den svinträningen ...

pappa och jag i tyskland för 2 år sen , underbara minnen !
jag och pappa är ett bra team , han har gjort mig till den jag är i dag ! EN VINNARE !
du är bäst pappa , jag saknar dig väldigt mycket ! saknar dig och mig på brottar tävligar !
vi får åka och kika på brottning tillsammans , SM kanske :)? ..
pappa & jag = BÄST i hala vida världen ! älskar dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0