hemma hos mina föräldrar .

nu har jag kommit hem och det känns skönt men jag saknar redan min hjärtan i skåne !!
vi har firat min mor heladagen eftersom hon fyller 41 år idag :)
mormor&seppo , teresa , micke och adrian har vart på besök och jag har lekt och busat med adrin hela kvällen :) har längtat efter min sötakusin :)
just de , jag får ju inte glömma att laga min favvo mat i dag ! ÅHHHHHH höll på att gå i taket av lycka när jag såg vad han laga , rotfrukter i ugnen , lövbiff med ost imellan och gräddsås och så klart potatis :D !!!!
så mätt har jag inte vart på riktigt länge ! :)....tack pappa!


nu skaj ag bada badkar sen ska jag gå ner till mina föräldrar och kanske dricka glögg ,

imorgon ska jag och mamma gå ut och gå på morgonen sen blir det jul bak
så på kvällen ska vi spela tecken med jimmy & rebecca så ska vi dricka vin , riktigt mysigt att komma hem tycker jag ! på söndag skaj ag träffa VONKA!! äntligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0