första december !

glömde att skriva detta innan :)
imorse så ställde jag kl på 7.14 eftersom julkalenden börjar kl 7.15 ..
men det var det inte värt den var verkligen KASS ! åh suck när ska dom lära sig göra succe ?
typ som trollskogen . grevehol och sunes jul ? det hör inte till att göra nå jäkla superhjälte skit .
jaja synd iaf nu får jag vänta ännu ett år och se om det är bättre :)

jag har snackat med min kloka mamma idag och tack godegud att jag har henne !
längtar hem så jag kan få julstöka med henne :)
och ville mamma promt att jag skulle stanna kvar på student festen den 18 fast hon fyller år , men så ska jag åka hem på lördagen istället , jag har en underbar mamma <3

nu har jag en slapp onsdag & torsdag framför mig , men jag har ett arbete jag ska göra tills i på fredag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0