dödskänslan

dödskänslan kom kastande rakt i mitt ansikte när jag blev påkörd innan i kväll
jag kom gående och det var grön gubbe , heltplötsligt kommer en bil och jag hann ta tag i motorhuven och pressa mig undan på nått sätt , jag hade mobilen i ena handen och den är repig nu och jag hoppas hans bil också är repig nu , gubben stanna inte ens och fråga hur det gick han bara åkte sakta där ifrån ..
jag höll på att börja gråta och min handled bultar .. det stack i hela kroppen jag trodde verkligen att jag skulle dö eller skada mig på allvar .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste fråga, har du och din kille gjort slut?

2009-12-11 @ 03:59:27
Postat av: Linda :)

nej det har vi inte , varför undrar du ?

2009-12-11 @ 07:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0