bästisen gästbloggar

Hej :)
idag har jag och Linds ätit pizza på vårat stamminsställe i stan. Vi fick t.o.m. ett kanonerbjudande av pizzagubben. ta tre cola betala för två. shit det här kan vi ju bli rika på. 
Vi har även varit och köpt godis och nu sitter vi och kollar på bridget jones dagbok. Som man har sett typ 300gånger. 
Jag tycker så mycket om att vara här i Linds lägenhet, här känner jag mig hemma. 
Imorron ska vi och kolla på innebandy i tyringe. kan ju bli trevligt. På fredag åker Linda hem och tjena vad jag kommer sakna henne. 

Älskar dig Linda / Hanna 


Kommentarer
Postat av: Pimpjolle

Fläskisar, stammisar på en pizzeria låter bra. ;) Haha

Och btw, va skönt att Linda aka taffsarN åker hem. ;D

2009-12-15 @ 23:22:35
Postat av: Linda (taffsarn)

jajamen så är vi fläskisar hällre de än spinkisar !

höhöh .. det ska bli skönt att åka ifrån också MVGjoel .......;)

2009-12-15 @ 23:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0